graduat.mohe.gov.my – Ministry of Higher Education

by admin on November 2, 2009

in Education

graduat.mohe.gov.my - Ministry of Higher Education

graduat.mohe.gov.my - Ministry of Higher Education

Just graduated? Got job? Left at home without any job?

What ever your situation after graduation, please fill up the surver at http://graduat.mohe.gov.my for record and tracking purposes. Ministry of Higher Education would like to collect the data and perform analysis. The outcome is essential in evaluating the competitiveness and effectiveness of the local university in producing graduates.

Panduan Graduan .
Graduan dikehendaki menjawab soal selidik ini dan mencetak Slip Pengesahan Kajian untuk dikemukakan semasa proses pengambilan jubah konvokesyen di institusi anda.

Apakah tujuan /matlamat kajian ini?
Institusi pengajian anda ingin mendapatkan pandangan anda terhadap program, kemudahan dan perkhidmatan yang disediakan semasa anda mengikuti pengajian serta bagaimana anda memasuki dan menghadapi alam pekerjaan. Maklum balas anda sangat penting bagi membawa perubahan yang membina kepada institusi anda dan juga bagi pihak Kementerian Pengajian Tinggi meningkatkan kualiti dan taraf pendidikan tinggi Negara. Ini juga merupakan salah satu cara anda untuk menyumbang kembali kepada institusi anda dan menyatakan terima kasih.

{ 36 comments… read them below or add one }

shazwani izyan August 28, 2012 at 5:23 pm

nape tak boleh bukak ni? kang x graduate la adik aku

abu August 28, 2012 at 7:50 pm

tolong wei buka laman web ne!!!!!!!!!!!!! nak isi kaji soal silidik

mohd rashidi August 30, 2012 at 12:21 am

apsal susah sgt nk msk soal selidik dah banyk kali cuba tp x blh jgak.asik p cc ja dah seminggu dah ni

nurul shafiqa liew October 2, 2012 at 12:55 pm

iya saya pn mengalami masalah sama coz susah sgt nk msk laman soal selidik ni jg…ada sapa2 yg tau?tlg tunjuk ajar kt saya ble…. :(

nabilah jamal October 24, 2012 at 10:56 am

kenapa susah sangat nak masuk laman soal selidik nie…boleh ad penyelesaian x??pleassss

Rashadan Abdul Laksa December 30, 2012 at 11:05 pm

Oum is a good learning centre. It is provide students many chances to upgreade their education. We find OUM as one of the best learning centre in the country. As it’s motto ” OUM university for All “

shoney January 13, 2013 at 9:02 pm

HELLO , SAYA TAK DAPAT BUKAK LAMAN SOAL SELIDIK. SUDAH TRY MELALUI PC, LAPTOP, NETBOOK N ETC. MEMANG X DAPAT. HELP * NEED URGENT HELP BEFORE 16 JANUARY 2012*

berik March 27, 2013 at 11:32 pm

maw bjuta kali da click link soal selidik tuh….tp 1 pun xda yg berjaya…..mcm mn maw cetak kalau buka pun xbole……bgs xpya suru isi kalu mcm tuh……bikin sakit kpala jak……

laila August 16, 2013 at 9:19 pm

Apa da… kata sebulan sebelum konvo , tapi bila tanya nak suruh hantar awal.. tapi nak buka pun xboleh… ni belum lagi sebulan sebelum konvo da nak suruh anto … tapi bukaknya punya xbole .. apo kono e jang…

hairul hafezy August 29, 2013 at 8:27 pm

dah kanapa gn website nie..kata suruh daftr awl..nie mcm xnk kita owg konvo j..duet da bank in kan da sume da stel..dah satu hal nie xnk log in dah knpe kamu nyee…

Chanratanak Rong December 12, 2013 at 2:32 pm

Dear:
http://graduat.mohe.gov.my is inaccessible as of December 12, 2013.

Leave a Comment

Previous post:

Next post: